Kontakt bestyrelsen

Bestyrelsen for EF Metropolis holder omkring 4-5 møder i løbet af et normalt bestyrelsesår, hvor henvendelser via email og alle indkomne sager tages op og drøftes.
Bestyrelsen for ejerforeningen kan kontaktes via email på:

Vær opmærksom på, at bestyrelsen ikke læser indsendte mails dagligt eller sågar hver uge.

Drejer det sig om spørgsmål eller sager af presserende karakter - eller mere generelle henvendelser - bør man derfor enten kontakte:
ejerforeningens administrator (se info herunder) eller husets vicevært.

Viceværtens kontakt-informationer findes under siderne, der kræver login.

Bestyrelsen består for nuværende (forår 2017) af:

  • Formand: Britt Ravnborg Winkler
  • Næstformand: Kasper Fløe Svenningsen
  • Medlem: Jens Jørgen Madsen
  • Medlem: Walter Hannemann
  • Medlem: Finn Fogtmann
  • Suppleant: Lars Kortegaard
  • Suppleant: Mogens Illum




Kontakt administrator

Du kan kontakte foreningens administrator, hvis du har spørgsmål om blandt økonomi, vedtægter m.m.

Bemærk, at ejerforeningen har fået ny administrator pr 1. oktober 2017.

Ny administrator er: ADLEX-MÜRSCH.
Her er Malene Wetzel vores faste kontaktperson.
Hun kan kontaktes via mail: - eller via tlf.: # 3330 7085



Kontakt ejendommens faste håndværkere


Ejerforeningen Metropolis bruger håndværkere til løbende opgaver på ejendommen.

Skal I have noget repareret eller ombygget i jeres lejlighed, og hvis I ikke har kontakt til egne håndværkere, har vi under login siderne en liste over disse håndværkere